Saturday, December 8, 2012

Mieszkania

W aranżacji mieszkań bardzo ważny jest dobry pomysł. Jeśli go znajdziemy, wykreowanie ogólnej idei aranżacji i jej realizacja powinny już być dość łatwe. Ten blog ma służyć temu, by podsuwać innym różne inspiracje. Natchnieniem do zrobienia interesującego projektu wnętrza jest wiele elementów, począwszy od koloru, czy faktury, poprzez meble, aż po dobrze dobrane akcesoria. Niekiedy jakiś szczegół zadecyduje, by na jego bazie wykonać całą koncepcję wystroju, a mieszkania zyskały na oryginalności.
Na swoim blogu staram się przedstawić również podobne drobiazgi. Rzeczy, które motywowały mnie przy urządzaniu własnego mieszkania, ale również i takie, które zupełnie nie są w moim stylu, a jednak mi się podobają. Mam nadzieję, że w fotografiach i artykułach prezentowanych na blogu znajdzie się coś, co przemówi również do Was. Będę zachowywać urozmaicenie. Nie ukierunkowuję swojego bloga na jeden konkretny nurt, nie staram się być ekspertem, ani nikomu chcę niczego narzucać. Cały czas rozwijam swoje zainteresowania, ogarniam inne style i pomysły.
Postaram się być w zgodzie z nowościami ze świata aranżacji wnętrz. Staram się za to dzielić się inspiracjami wyszukanymi gdzieś w sieci czy w czasopismach wnętrzarskich, po to, by trafiły do jak największego grona czytelników. Jeśli jakiś mój pomysł zainspiruje również Was, będzie mi bardzo miło.

No comments: